Έρευνα του τμήματος ΕΜΜΕ για την πολιτική στα δελτία ειδήσεων
(από την "Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία", 22/7/2007)
Ευτυχώς, τα κεντρικά δελτία ειδήσεων προσπαθούν να κρατήσουν κάποιες ισορροπίες, αλλά κι αυτά έχουν πλέον «καπελωθεί» από τα περίφημα «παράθυρα» των ποικίλων τηλε-σχολιαστών που μετατρέπουν την είδηση σε σχόλιο, τη φήμη σε άποψη και, τελικά, τη γνώμη τους... σε πραγματικότητα. Αλλωστε, οι αριθμοί δηλούν ότι και τα κανάλια έχουν χρωματικές προτιμήσεις: Βαθύ μπλε η ΝΕΤ, η ΕΤ3, ο Alpha, ο SKY και ο STAR. Γαλαζοπράσινος ο ΑΝΤ1 και υπέρ του πράσινου το Mega κι ο Alter.
Μια τετράμηνη έρευνα του Τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Πανεπιστημίου Αθηνών έρχεται να μελετήσει την προβολή των πολιτικών θεσμών και προσώπων από τα δελτία 8 σταθμών της χώρας.
Η μέτρηση εντοπίστηκε αποκλειστικά στους χρόνους των δελτίων. Προσφέρει, ωστόσο, χρήσιμα συμπεράσματα για την πολιτική ατμόσφαιρα που διαμορφώνεται από τα ηλεκτρονικά ΜΜΕ. Ιδίως, στο δρόμο προς τις εκλογές.
Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.
Εάν ο πολίτης ήταν μόνο ψηφοφόρος και ο ψηφοφόρος μόνο τηλεθεατής, τότε η εικόνα του πολίτη-τηλεθεατή για τη δημόσια ζωή θα ήταν τουλάχιστον ελλειμματική: Το προσκήνιο καταλαμβάνουν Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ, η Βουλή είναι σαν να μην υπάρχει, ο πρωθυπουργός εμφανίζεται πανταχού παρών και υπερδραστήριος, ο πρόεδρος της Δημοκρατίας υπολειτουργεί, το πολιτικό προσωπικό αποτελείται μόνον από άνδρες...
Ευτυχώς, τα κεντρικά δελτία ειδήσεων προσπαθούν να κρατήσουν κάποιες ισορροπίες, αλλά κι αυτά έχουν πλέον «καπελωθεί» από τα περίφημα «παράθυρα» των ποικίλων τηλε-σχολιαστών που μετατρέπουν την είδηση σε σχόλιο, τη φήμη σε άποψη και, τελικά, τη γνώμη τους... σε πραγματικότητα. Αλλωστε, οι αριθμοί δηλούν ότι και τα κανάλια έχουν χρωματικές προτιμήσεις: Βαθύ μπλε η ΝΕΤ, η ΕΤ3, ο Alpha, ο SKY και ο STAR. Γαλαζοπράσινος ο ΑΝΤ1 και υπέρ του πράσινου το Mega κι ο Alter.
Μια τετράμηνη έρευνα του Τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Πανεπιστημίου Αθηνών έρχεται να μελετήσει την προβολή των πολιτικών θεσμών και προσώπων από τα δελτία 8 σταθμών της χώρας.
Η μέτρηση εντοπίστηκε αποκλειστικά στους χρόνους των δελτίων. Προσφέρει, ωστόσο, χρήσιμα συμπεράσματα για την πολιτική ατμόσφαιρα που διαμορφώνεται από τα ηλεκτρονικά ΜΜΕ. Ιδίως, στο δρόμο προς τις εκλογές.
Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.
1 σχόλιο:
kalh arxh kai se sas!!!!
Δημοσίευση σχολίου